czwartek, 27 października 2011

Vollare - Colorado nr 39 & Rozdanie

Witaaaaaaaaaaaaaaaaajcie :D
Dziś mam dla Was recenzje lakieru z firmy Vollare. Przyznam się, sama nigdy dotąd nie znałam tej firmy, ale napotkłam owo lakier w osiedlowej drogerii i kolor bardzo mi się spodobał.

 
Wiec, pomyśłam że kupię. :)
Cena: około 4zł.
Nr: 39 (chociaż ciężko tu coś wyczytać)
Opakowanie: 12 ml
Trwałość: 3-4 dni.
Moja opinia: Kolor fenomenalny, taki bardzo bardzo jaśniutki róż idealny do wszystkiego i na każdą okazję. Do tego bardzo długo się utrzymuje, co może być podziwem przy tak tanim lakierze. Jedynym minusem to konsystencja jest bardzo lejący się ale myślę, ze jak trochę postoi to przeschnie i będzie wręcz idealny.

A Wy mieliście kiedyś lakier z tej firmy? Jak przemyślenia? :))


http://crazy-about-beauty.blogspot.com/

4 komentarze:

  1. Ładny jest :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam własnie z tej firmy tylko kolor miętowy. Cudowne są :) obejrzysz go w następnej notce :)
    zapraszam do mnie, nowa notka o Japan style, pozdrawiam DENZEE :)

    OdpowiedzUsuń