wtorek, 18 października 2011

Krem AA Wrażliwa Natura +20

Cześć ;)
Dziś przychodzę do Was z recenzją kremu na dzień z firmy AA Wrażliwa Natura +20

Jest to krem przeznaczony dla osób między 15 a 25 rokiem życia, wiec akurat dlamnie ;)
Opis o kremie:  Każdego dnia Twoja cera narażona jest na działanie szkodliwych czynników, które przesuszają skórę, negatywnie wpływają na jej koloryt i zdrowy wygląd. Aktywnie nawilżający krem na dzień oparty na składnikach pochodzenia naturalnego, pozbawiony syntetycznych dodatków i konserwantów, otuli Twoją skórę naturalnym pięknem.
Dzięki lekkiej konsystencji doskonale się wchłania, nie obciążając skóry i nie pozostawiając tłustej warstwy na jej powierzchni.
0% alergenów, konserwantów, syntetycznych barwników, alkoholu, olejów mineralnych i pochodnych ropy naftowej, silikonów, syntetycznej kompozycji zapachowej, olejków eterycznych, glikolu propylenowego (PEG).
Cena:  Kosztował około 20 zł
Pojemność: 50 ml/1.7 fl.oz
Moja opinia: Jak dla mnie kolejny trafiony krem do twarzy ze składnikami naturalnymi. Po nim moja cera jest nawilżona i sprężysta. Idealnie nadaje się pod makijaż co dla mnie jest ogromnym plusem. Myślę, że jest to krem godny polecenia osobom które potrzebują nawilżenia a zarazem mają cerą wrażliwą. Zapach też nie jest jakiś drażniący, ja osobiście lubię takie zapachy.

1 komentarz: