piątek, 21 października 2011

Essence 2 in 1 kaja pencil

Cześć :*
Kilka tygodni temu natrafiłam na kredkę dwustronną biło-czarną i pomyśłałam to coś dla mnie właśnie tego potrzebuje, nie lubie miec tysiąca kredek lepiej jedna z dwoma końcówkami.
I właśnie taką krętkę zobaczyłam w drogerii Natura w szafie Essence i od razu ja kupiłam.

Wiele razy wykonywałam ją makijaz i niestety każdy raz sie ściera robiła brzydkie odbicia na powiece...
Opis producenta: Dwustronna kredka o miękkiej konsystencji, dzięki której możemy wykonać perfekcyjny makijaż oczu.
Dostępna w trzech wersjach kolorystycznych:
- coffee & cream (połyskujące brązy)
- you & me (delikatne odcienie zieleni)
- black & white (czerń i biel)
Pojemność:  0.04 oz /1.2g
Cena: 6 zł
Moja opinia: Tak jak pisałam wyżej, od razu spodobało mi się te wyjście dwie w jednej. Testowało ją bardzo, bardzo dużo razy na różne sposoby zeby się utrzymała jak najdłużej... Ale niestety nie ma co wymagać od tej kredki wytrzymałości niestety. Po 2 godz się ścierała, a na powiekach pojawiały się odbicia ble.... wyglądało to okropnie.


A wy używaliście tej kredki? Jakie macie przemyślenia na jej temat?

2 komentarze: