środa, 5 października 2011

Garnier Body Nawilżająca Pielegancja 7 dni

Witajcie ;))
Dziś przychodzę do Was z fenomenalnym mleczkiem do ciała. Od razu powiem, że nie byłam za bardzo przekonana, że 1 mleczko może nawilżać przez 7 dni, a jednak sie to sprawdziło. Kupiłam je ponieważ skończył mi się dotychczasowy balsam. Pierwszym tym co zdecydowało o jego kupnie było bardzo fajne opakowanie hmm... takie "podręczne" i zielooooone. ! 

Ja mam tą wersje większą i jest tu 400 ml i powiem Wam że, go kończę i kończę i ono nadal jest wiec, jest dostajemy naprawdę dużo tego produktu.
Pisze na opakowaniu ze to długotrwałe nawilżanie nawet do 7 dni w tyg. od razy mówię, że ja ma te opakowanie z olejkiem z mango który ma wygładzać i pasuje do skóry szorstkiej. Dalej czytam... Czym się wyróżnia?
- Lekka i szybko wchłaniająca się formuła mleczka została wzbogacona w olejek mango i L-Bifidus, aby wygładzić Twoją skórę i sprawić, by stała się miękka. Twoja skóra na dłużej utrzymuje optymalny poziom nawilżenia.
I ono naprawdę tak działa, moja skóra stała się miękka i mega nawilżona gdzie zawsze była po dniu przesuszona, teraz mogę używać go np. co 3 dni dla mnie to duży plus.
Kosztuje coś około za duże opakowanie 18 zł.

2 komentarze:

  1. hmm ciekawe, a miałam go ostatnio w ręce :D i nie kupiłam, szkoda.
    pozdrawiam i zapraszam tez :)
    http://kufereklili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm ciekawe,a miałam go ostatnio w rece i nie kupiłam, szkoda :) pozdrawiam i zapraszam w wojlnej chwili
    http://kufereklili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń