sobota, 17 września 2011

Recenzja pudru prasowanego z Sensique.

Witam was ten cudowny wieczór zacznę od mojej pierwszej recenzji pudru z firmy Sensique.
Mam nadzieje , że to nie bedzie moja pierwsza i nie ostatnia recenzja ;)
A wiec, przechodze do rzeczy. Ten puder [dlamnie to brązer] kupiłam w Drogeri Natura. Za jakieś około 7 zł.



Musiałam wybrać dwie kolorystyki i oczywiście dwie mi pasowały wiec skusiłam się na troche ciemniejsza.
Co do produktu to jak dlamnie za taką cene bardzo godny polecenia brązer. W pojemiczku dostajemy 3 odcienie: braz, taki jaśniejszy braz i taki jaśniutki.
 Ja lubie je mieszać i wtedy wychodzi fenomenalny kolor.
 Co do trawłości to nie jest to fenomenalny brązer ale u mnie są takie dni które wytrzymuje cały dzień. Obecnie troche pudeło mi się potłukło i się pokruszył ale jakoś sobie z nim radze. Mam nadzieje że jakoś wypadłam z tą pierwszą recenzją.
Ściskam cieplutko :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz