środa, 21 września 2011

Recenzja pomadki ochronnej z Nivea.

Dziś przychodze do was z recenzją pomadki ochronnej Pure&Natural [Milka&Honey] z Nivea.
Kupując ją zasugerowałam się tym, że jest ona z miodem a ja uwielbiam miód. Na opakowaniu było wspomniane, że jest to nowość. Wiec pomyślałam, że spróbuje. Chociaż wydaje mi się, że jest to taka sama pomadka jak była wcześniej tylko dodali te Pure&Natural świecie mnie jak mówię źle.?
Przechodząc do recenzji huuhu...
Jej zapach mnie powalił na kolana, pachnie cuudownie mlekiem i miodem. Mmmm. .. aż chce się ją jeść.
Opakowanie zwykłe produktu jest 4,8 g.
I mogę powiedzieć, że w działaniu jest cuudowna, super nawilaża.
Oczywiście nie dorówna Carmexowi, ale jednak ja wolę Nivea bo Carmex rozbi na ustach takie uczucie chłodu a ja tego nie lubie.

Kosztowała ona około 7 zł.
 Barzdzo ją polecam. : )

1 komentarz:

  1. Też uwielbiam pomadki z Nivea. Ale tej jeszcze nie testowałam ;) A no i oczywiście cena jest ok!
    Zapraszam do mnie na rozdanie http://martusia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń