piątek, 1 lutego 2013

Sprawy życiowe & nowości!

Hej ! Nie było mnie tu bardzo długo ale niestety nie zawsze jest tak jak się chce. Lekkie problemy w związku które nadal są i nie wiem kiedy będzie ich kres czy w ogóle będzie... Ostatnie czasy nie mogę się dogadać z Moim D ;( Ciągle się kłócimy nawet o pierdołki wiem, że to nie dobre dla Naszego związku i nie wiem czy przetrwamy. Ale musimy próbować odbudować to co jest między Nami tylko, że D też musimy zacząć odbudowywać bo sama nic nie zrobię. Eh... czasem jest tak cudownie a czasem do dupy.

Ale przechodząc do nowości to ostatnio kupiłam:
- słynny na YouTube podkład z biedroneczki Bell Long Lasting Matt odcie: 01 Beige
- krem do rąk Ziaja Kozie mleko
- Nawilżające mleczko do ciała Be beauty  z masłem shea


Ale to nie wszystko Mój D kupił mi Glamour z kalendarzykiem:



Nie miałam kalendarzyka wiec bardzo bardzo mi się spodobał. Dziękuje ;**


A teraz maluje paznokcie i słucham muzyczki ;)
3majcie się ;** Olumka

1 komentarz:

  1. ostatnio miałam taki, może Ci się spodoba, bo mi bardzo
    http://zakreconyswiatwery.blogspot.com/2013/01/wibo-trend-edition-futura-nr-1-i.html

    Mam nadzieję, że z Twoim się polepszy. Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń