środa, 28 grudnia 2011

Prezent gwiazdkowy & zaskoczenie ;))

<Macha łapką> Cześć !
Na gwiazdkę dostałam flakonik perfum, których jeszcze nie znam. Pomyślałam, pewnie nie trafiony prezent bo zapach będzie brzydki a tuuuu cudowny takiego właśnie szukałam. ;))
Są to perfumki `Fm by Federico Mahora` ;) nr 25
To co znalazłam o tych perfumach:  
Harmonijna, ale zdecydowana mieszanka frezji, irysa, passiflory,
owoców egzotycznych i cedru białego idealnie pasuje do kobiet silnych i władczych.
Dzięki niej świat legnie u Twych stóp!

Zmysłowe i trwałe perfumy dla prawdziwej kobiety w każdym wieku,
 które przywołują wspomnienia i uświadamiają pragnienia. Zmysłowe zapachy zamknięte są
w magicznym flakoniku, który pozwoli Ci zniewalać stopniowo uwalniając swoją nutę.
Dzięki atrakcyjnym cenom mogą państwo pozwolić sobie na kupno
swojego ulubionego zapachu. Perfumy FM GROUP są bardzo trwałe
 i utrzymują się nawet do18 godzin.
Jak dlamnie numer 1 ; D forever ;DDDD
A Wy znacie te perfumy? :D

4 komentarze:

  1. no ciekawa kategoria zapachowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to wogóle nie mam styczności z tą firmą, słyszałam tylko, że to katalogowa firma typu AVON, a ja jednak nie kupuje perfum w ten sposób. Ale najważniejsze, że Tobie przypadły do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, cieszę się że ktoś tu o mnie pamięta :)
    remontujemy mieszkanie, od dwóch tygodniu, codziennie od rana do wieczora, nie mam czasu nawet czytać blogów....
    A z chłopakiem coraz lepiej się dogadujemy, problemy o których kiedyś pisałam po mału znikają, bardzo się cieszę :)
    Pozdrawiam :* wracam za tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. znam FM ale tych nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń