środa, 9 listopada 2011

A teraz coś niecoś z Biedroneczki :)

Witajcie ;))
Jakiś czas temu zawitałam do Biedronki i tam natrafiłam na krem do rąk z firmy BeBeauty Krem do rąk Pielegnacyjny.
Opis producenta: Krem do codziennej pielęgnacji rąk i paznokci. Jego formuła łączy działanie wosku pszczelego i wapnia, dzięki czemu skutecznie zmiękcza i wygładza naskórek, a także łagodzi podrażnienia wywołane stosowanie detergentów. Krem został wzbogacony o naturalny jogurt i glicerynę, dzięki czemu intensywnie nawilża, głęboko odżywia i regeneruje skórę, nadając jej elastyczność, gładkość i aksamitną miękkość. Subtelny zapach daje długotrwałe uczucie świeżości, a lekka konsystencja sprawia, że łatwo rozprowadza się na skórze.
Cena: około 4 zł.
Moja opinia: Jak dlamnie bardzo ładnie pachnie ten kremik. Wchłania się bardzo szybko, wiec jak dlamnie wszystko pasuje. Godny polecenia kremik.

A Wy mieliście ten kremik? ;))

Pozdrawiam cieplutko ; ):D

2 komentarze:

  1. jakos kosmetyki z biedronki do mnie nie przemawiaja:(
    a rekawiczki bardzo ciepłe, bo z welurkiem jak napisalam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakoś też nie mam do nich przekonania, ale byc moze to tylko uprzedzenie :)

    OdpowiedzUsuń